Pazar, Temmuz 07, 2013

gargamelin şirinlere yenilmesi rezaleti


gezi direnişinin tüm sevimliliğine ve bunlara mudahale eden kolluk kuvvetlerinin tüm sevimsizliğine bizim gibi 80 çocukları direkt "şirinlerde" örnekleyebilir..



lakin bizim aksimize, bu sirinlerin cümlesinin işleri gücleri degersizdir.. tamamen bir "zeroes" durumu.. "merakli","tembel","süslü".. pasif direnişin kralını yapıyor adamlar orada.. tamam gezi parkı olsaydı bu çok haklıydı.. kaslı, sakarla çok sevimli bir gezi direnişi yaparsin da , senin gargamel'e karşı haklı mucadelende şirinlige ihtiyacin yok ki arkadas! senin "keskin nişanci şirin"'e ne bileyim efendim "mayın döşeyici şirin","bubi tuzagi sirin" e falan ihtiyacin var.. o gargamel denilen, doyumsuz ibine (ki kendisi istese bin tane, milyon tane daha şirin yapabilir) eni konu "gözlüklü şirin" in içlerinde bulundugu, tamamen bi boka yaramayan yeteneklere sahip 100 bilemedin 200 tane "şirin" e yeniliyor..

yapmayin allaskina! buna benim diyen insan güler..






şimdi bu koca burunlu arkadasimiz, tüm sirinlerin olusmasina neden olan insan degil mi? yani baya baya bir deney sırasinda mavi ufak yaratiklari, haşa tobe allah misali yaratmadi mi? yaratti.. istese yaratamaz mı tekrar? yaratir.. eee daha ne diye şirinlerin peşinden koşuyorsun be adam? daha ne diye dertleniyorsun yakalayacagim diye? kendini 7 düvel cocuklarina rezil ruzva ediyor, ellere güldürüyorsun? şahsen ben üzülüyorum, gargamel gibi bir delikanliya bu lakayitlik zerre yakismiyor..



"yakalanmassaniz yakalanmayin ulen! tillahinizi yaratirim ben arkadas!" derdim ben olsam.. ama tabi o gargamel.. erkan yolaç türk televizyonlari için neyse, fantezi dünyasi için gargamel odur.. bi bildigi vardir diyelim gecelim.





hayir düsünsenize, milli mücadeleyi yapiyoruz boyle.. karşıda gargamel timsali "trikopis" olsun, bizim ordu da "şakacı ismet","somurtgan karabekir","hayalci mustafa","obur refet","uykucu rauf" dan olussun.. allaskina akil var mantik var, kim kazanır? zilyon tane bölüm, şu dandini şirinleri kedisiyle beraber gargamel'e karşı zafere koşturuyorsun be arkadas.. yuh! yaziklar olsun yemin ediyorum. bunlari izledik biz..



velhasıl türk çocuklarının artık gözünü açması gerek.. şirinler pasif direnişte ok, şirinler taktikleriyle devlete karşı kazanırsın ama gargamele karşı imkanı yok kazanamazlar! dış mihraklar böyle gösteriyor bunu ki istiyorlar biz her durumda şirin şirin duralim.. kanmayalım!!