Pazartesi, Aralık 24, 2012

nesli tükenen canlılar


ben bu tantanaya, bunun için üzülme hadisesina katilamiyorum.. yani nesli tükeniyorsa tükeniyor. adam olsalardi da tükenmeselerdi.. zaten bir sekilde evrimhadisesine gonul veren insanlarin dert etmemesi gereken hadise olduğunu da düşünüyorum.. yani bana evrilirken insana evrilirken iyi bazi türler yokolurken kötü.. buna gülerler efendi.. buna harun yahya dahi güler.. akilli canlinin nesli tükenmez zaten, evrimlesir yavsaklasir kedi olur yine de neslinin devam ettirir.. dogal seleksiyon işte saskin pandalar giderken cakal kediler kaliyor.. iki kere iki dört..

aslinda demek istedigim sartlar degisiyorsa arkadasim evrim de mantikli bir zamazingoysa güclü olan hayatta kalir.. ne biliim panda misin mesela sen? daha kuvvetli besinler yiceksin.. günümüzün evreni boyle artik.. küresellesmeye, globalizme ve internete uyum saglamayan hayvanlarin yasamasi cok zor..



vay efendim deniyor işte insan bu hayvanlarin yasam yerlerini almistir, onlari zehirlemistir öldürmüstür kahretmistir.. efendi!! zurafalarin boynu "yerdeki calilar bittigi icin uzamistir" derken ne bileyim artik atlarin tenasul organi bilmemneden oyle olmustur derken iyi ama simdi cevresel kosullar degisince kotu.. oh be ne ala..

hayvan hayvan da olsa adam olsun once.. cevreye uyum saglasin oyle gelsin.. 21. yüzyilda yasiyoruz yahu biraz daha medeniyet.. panda olsa bile..



amacin ne cevreci arkadasim diye sorarlar sonra, amacin ne unesco? neyin pesindesin? diye sormak istiyorum ben.. hayvanlari koruyalim bilmem ne.. ulen sen olaydin koruyaydin dinazorlari simdi mahvolurduk.. simdi tirim tirim titrerdik korkudan.. dev cusseli dinazorlar yolda ilerlerken trafik sikisirdi..

simdi bana verebiliyor musun garantisini sen bundan 1000 sene sonra insanlarin "ne iyi olmus da anadolu kaplanlari muhafaza edilmis" diyebilecegini?

riyakarlik bu.. sana bana evrim olsun ama pandalar da ölmesin.. oldu bebegim baska oldu unescom bi de kucagina oturayim istersin? diye sorarim ben..

cok icerliyorum.. cidden..

ya evrime inanin ya da nesli tükenen canlilari koruyun arkadas.. kendinizi dovdurtmeyin bana!!!

simdi acikcasi bu tükenen arkadaslarla ben ayni odada kalmak istemem.. sahsen benim ekosistemime yarari olsa da bugun bir gergedanin nesli tükeniyor onunla daha cok vakit gecirmeliyim mesela maca gitmeli beraber pizza alip dvd seyretmeliyim "demem"..

bakin hayvansa tavuk da hayvan, inek de hayvan, kedi de hayvan.. bugun bir "kedi tükeniyor dogada" denmiyor.. cunku arkadas kendisini degisen cevresel kosullara uydurmus bakmis ki insanla bas etmek mümkün degil bari gideyim onlar caktirmadan onlari sikiim yemegime versinler haftada onlarca milyon kumumla bilmemnemle ugrassinlar.. diyerek kendi yolunu bulmus.. afferim..

efendiler ben işte hayvan diye buna derim.. ben işte zeki yaratik diye buna derim.. simdi allahin gerizekalisi buffaloyu bana savunmayin.. kendini gelistirsin canim.. güclensin.. evrim gecirsin de zekilessin dagitsin ortami..


ayrica daha once esi gorulmemis bir hizla tükenmesi de uydurmadir.. dinazorlar en hizli sekilde tükenen yaratiklardir mesela.. ..meteor sonucta kendi cikari icin dinazorlari öldürdü.. aslinda tamamen zevk icin o güzelim dinazorlari öldürdü.. buradan "pisikopat meteor" olarak adlnadirmak istiyorum o meteoru.. fakaaat timsahlar yasiyor dimi? hay hay... hamambocekleri yasiyor mu? yasiyor.. işte benim hayvanim bu.. işte benim gormek istediim canli bu..

ben hayvanin zeki cevik ve ayni zamanda ortama uyum saglayanini severim. ister meteor carpsin ister insan carpsin..

buradan "baba beni evrime gönder", "haydi hayvanlar evrime" diye iki kampanya baslatmak istiyorum.. bakin kedigillere aslanmislar da once bakmislar bas edemiyorlar bir seklde kücülüp kedi olmuslar dostlarim..

sonucta bence hayvanlar nesilleri tükenirken once sapkayi onlerine alip "nerede hata yaptik" diye düsünmeliler..



ps: siir seklinde entiri yazip romantik cevreci imaji saat 10:51 itibari ile kalbimi yaraliyor cidden yapmayin fikirlerimi tam olarak savunamiyorum kiyamiyorum beybe..

ps: sevmiorum lan vahsi hayati zorla mi? planet earth falan güzel seyler tamam da... neyse yemediginiz her hayvan icin 3 hayvan yiyesim var..