Cumartesi, Temmuz 18, 2009

haftanın şarkısı #29



küçükken başıma ciddi bi sorun gelse annem devamli olarak "şükret haline şükret bak ne kötüler var" derdi. hem de böyle ciddi sorunlar olurdu, ne bileyim süt dişlerimi atip tüm hayatim boyunca bana yarenlik edecek dişleri alirken neredeyse 1 sene boyunca agzim kanla dolanmış, 7 yaşında aşık oldugum kızın suratina kan hapşurmuş onu hayattan tiksindirmiş olsam dahi annemin "şükret oğlum ya çift kafalı olsaydın? ya bi vucudu paylasmak zorunda kalsaydin? bak ingilterede varmış!" gibi çıkarımları olurdu. o zamanlar da salak oldugumdan "hakket ya, ya iki kafali olsaydim? allah korumuş valla" derdim.. ulan milyarda 1 olan bir olayi niye ben örnek alip şükrediyorum demezdim hiç.


küçük bi çocuksun neticede, illa ki bir ara dünyanin en muhtesem seyinin sende olmasini istiyorsun. şu cocukların ben pokemonum diyip atlamalari da bu yüzden bence. cünkü o yasta sen dünyanin en zekisisin, dünyanin en hizli koşan adami, dünyanin en uzagi goren veleti ve ayrıca ucabilen gerzegisin. ama işte ben koca bir hiçtim. her zaman benden daha süper insanlar vardi. hastalikta bile. benim dizim şişse, ayagini timsah a kaptiran bi adam olmadigim için şükretmem öğütlenmişti çünkü (bu konuda ciddiyim)

ama bu şükür olayi çok ters tepti. dramatik bir insan olmak istedim büyüyünce. herkes baksın bana "vah vah şükür ki azuth gibi degiliz" desin istedim. hayatimda sorunsuz olabilecek her seyden kacip bela olabilecek seylere dadandim. yanımdaki kızı sevemedim de, 6 ay sonra amerikaya gidip 4 sene kalacak kizi sevdim falan.
hoş anneme bunu söylesem annem bana gelip "çakal yakaladı mı hiç road runneri? bip bip de bip bip.. şükret haline şükret yedigin önünde yemedigin arkanda sonucta" der.. ben de hakket şükrederim..

bu garip kişisel bilgiler eşliğinde haftanın şarkısına geçelim. mad men etkisinden kurtulamayan biri olarak "mine" diye de bir arkadaştan gazı alıp daha dogrusu onun isteği doğrultusunda şahane bir şarkı dinletmek istiyorum bu hafta.. "irving berlin" diye bir insan soylemis zamanında (nur içinde yatsın yatıyorsa).. sensiz kaldigimda, bir fotografa dertlerimi anlatmak yetecek mi? sensiz kaldigimda, sadece rüyalarınla neler yapacagim.. (şükretse oysa.. yani sevdiğini iranda rejim karşıtı gösterilerde kaybedenler de var sonuçta)