Cumartesi, Temmuz 04, 2009

haftanın şarkısı #27

gecenin bir köründe, aşık olduğumuzda, sezen aksunun bir şarkisi dokundugunda, bir koku bir ses duydugumuzda direk eski sevgililer akla gelir ve son derece taciz edici mesajlar atariz ya.. simdi ben atmadim etmedim demeyin allaskina, hepimiz attik ve alfdik. eski sevgilisi olan insan, eski sevgilisi "her eve lazim" programinda calisiyor dahi olsa aklina düşürüyor bazen.. aşk dediğin pi sayisi gibi zira.. yillar geçse de 3 deyip kestirip atamiyorsun tüm o "seni seviyorum" demeleri.. hem geçmiş zamandır aşk nihayetinde.. aşığım diyen ya ahmaktir ya aşık değildir gözümde.. onun kalbindeki yokluğunu kaldıramamanın sesidir "çok aşıktım be abi" demeler..

işte bu green grass'da bu gecenin bi yarisi söylenen bir şarkıdır. ama biz mal gibi " seni çok özledim" diye mesaj atarken adam ne güzel demiş:

başını bir zamanlar kalbimin olduğu yere koy
tut toprağı altımdaki
yeşil çime uzan
bir zamanlar beni sevdiğini hatırla...

bana atsın bu mesaji, na buraya yaziyorum direk otobuse binerim, otobusun içinden biletleri olup olmadigini sorarim yanina giderim..

şarkı tom waits'in evet bu arada.. o buhranli sesiyle biraz korkutucu olabiliyor.. yani kalbimin bir zamanlar oldugu yer dedigin anda mesela hakketten kalbinin yerinde bir boşluk oldugunu, işinden ayrilip deccal olarak calismaya basladigini düşünüyorsunuz.. ama bu hanım kızlarimiz, öyle tatli öyle sahane soylemisler ki. insanin sımsıkı sarilasi, cimlerin üzerine oturup muzaffer biralar içesi geliyor..