Pazartesi, Temmuz 06, 2009

6 temmuz kararları


Kendim hakkında direk kararlar almak istediğim bir pazartesi bugun.. buraya da madde madde yazilsin da unutulmasin.

1. her gün aklima bir şey gelsin gelmesin 6000 karakterlik yazi yazilacak. bunu zamanında haldun taner yaparmiş. güne 7 gibi başlar 6000 karakter yazmadan kalkmazmış. bir marti sesinden bahsedermiş bazen, bazen keşanli ali destanini yazarmiş.. her zaman bir halt yazacagimdan degil yani. sadece yazma disiplininden. gerci 6000 diyince kendimi kötü hissettim simdi.. 3000 karakter iyi bence. dah 25 yaşındayim kendimi türk edebiyatinin ve tiyatrosunun deviyle yaristiramam ki degil mi? hem bir kere insan kendisiyle yarismali önce..

2. gece saat 12 bilemedin 1 gibi yatilacak sabah 8 de kalkilacak.. yoksa uykusuz kaliyorum. sonra "vay efendim merve benim niye suratim şiş dombili gözüküyorum oysa vucudum şekilli.." olmuor işte..

3. ayda bir doktora gidilip ilaç yazdirilacak. ilacim bitti bir zamazingo olursa göte gelme şansim var. kendimi bu yüzden sadece açık ögretim programi gösterebilecek, mazallah başka birşey gösterse heyecanlanip bozulacak bir televizyon gibi hissediyorum.. 3-4 gündür zaten agzim kan bi şekilde uyaniyorum uykudan. bi de kahverengi yaprak şekilleri olan bir nevresim takimi kullanmisim. tam agzimdan kan akmis gibi duruyor.. sabah sabah sahane panik yaptim..

4. günde bi film izlenecek. aman çok yorgunum, terliyim falan denmeyecek bir şekilde izlenecek. rabbim film izle diye 10 inchlik komputer, cep telefonu, ipod falan vermiş sana bunlari degerlendir degil mi adam?

5. para kazanmak için bir şeyler yapilip deep purple konserine gidilecek.. sonrasinda lise arkadaslarimdan dinlenmeyecek vay efendim süper konserdi falan diye. paşa paşa gidilir paşa paşa gelinir.. nie istanbuldaysa bu konserler. izmir halki süperlig e aç olduğu gibi rock konserlerine de aç.. farkinda degiller..

6. dergilere yazilar bir an evvel gönderilecek.. öyle son gün yaparim aman daha vakit var denmeyecek. biraz türklükten uzaklasayim arkadas. tamam nihayetinde türk geni var kanimizda, bir işi son dakkaya kadar yapmayip son dakka en iyisi yapilir ama bu da bi can yahu. insan strese giriyor..


şimdilik 6 temmuz kararlarim bu kadar.. üüüüüüüüüüüüüüüüç! (çok sinir bozucu degil mi?)