Salı, Mayıs 26, 2009

halı saha


ben de isterdim arkadaslarimla cuma geceleri bulusup golf oynamayi.. elimizde purolar "haha demek sen hisseleri alinca öyle oldu ahaha ne komik yahu" diye muhabbet edelim.. ben de isterdim ki elimizde sopalar atlarin üzerinde polo oynayalim attigimiz her golden sonra saha kenarinda oturan galler prensesine "sana da boyle aticam aksama" diye bakayim..

ama ah dostlarim, ah divanelerim.. olmuyor.. tesis yok bilmem ne yok bahanesine siginmak istemezdim ama hakket tesis yok.. yani bugun bir formayi dükkanindan 45 milyona isportadan 20 milyona alabilirken sifir bir at almanin bedeli milyarlarla basliyor.. cok afedersiniz de ben o milyar verdigim ati arkadas ortamina da getirmem.. poposuna bişiler sokarlar, cizerler üzülürüm..

golf desen uzun upuzun arazi gerek.. o da ayri zor.. hem bir kere delikanli adama ufacik topa vurmak, onu hor gormek yakismaz.. bayrak, ataturk fotosu ve kucuk top.. bunlar milli degerler..

her neyse lafin özü hali sahadan baska sipor yapma şeyimiz olmadigindan biz öyle..