Perşembe, Nisan 30, 2009

sen bir dahisin azuth


amerikan filmlerinde fenle,bilimle uğraşı sonucu sosyal yaşami sifirlanmiş bireyin,hele de bir de kendi için cok onemli fakat insanlik icin o an sacma sapan olan bir fikirdeyken,arkadasinin gelipte "hadi benjamin disarida bir hayat var..bak ucurtma ucuruyor insanlar" demesin sonrasinda "hmm eet eet ucurtma eet..sen bir dahisin larry dahisin" seklinde yol alirlar ya, acaip özeniyorum ben buna.. hatta bunun icin bilim adami arkadas bile edindim. yanında über salak şeyler söylüyorum, hiç susmuyorum ki benden ilham alsin..

böyle bir de dünyadan kopus anı olur, "evet hapsurdun, grip.. virus.. uzaylilarin ana gemilerine trojan atsak olur mu ki lan? vallahi olur" şeklinde bakar basroldeki bilim adamimizi..

ah örneklerle devam edesim var çok pis.

-neyle uğraşıyorsun toricelli o ne elindeki civa..ya bak yutarsan ölürsün..
+ya git allaskina anne ya..ne yutucam ya.
-bak toricelli seni ben buyuttum bana baski yapma boyle.
+baski..baski..basinc..eveeet anne eveet haklisin..sen bir dahisin anne..seni seviorum..