Cumartesi, Mart 07, 2009

Haftanın şarkısı #12




bu aralar bu haftalık zamazingoların dışında buralara bir şeyler yazamadığımın farkındayım. hoş yazsam da pek kaliteli olmuyor. en başta kendim eğlenmiyorum.. sanırım tüm bu işlerin nedeni benim yeteri kadar kitap okumaya ve televizyon izlemeye vakit ayıramam.. hadise haftada 40+ çalışma olunca hayata çok fazla vakit ayrılmıyor. hoş bence ayrılıyor ama daha ben bunu oturtmuş değilim. bir şekilde aradaki geçiş periyodlarını kaldırsak, uyku sürelerini bir programa oturtsak, boş boş oturmaları azaltsak süper bir insan olabiliriz..

her neyse. bu haftaki şarkı beatleslardan.. "i'm looking through you" diyorlar bizzat bana.. değişmiş görünmüyorsun ama çoook değiştin be bebegim diyorlar. (bu arada buradan haftalik özlenenler listesi mi yayinlasam acaba, rıza, özgün, özge, ayşe(katina), burçin (afganistana gitti adam alenen), sancar, selçuk, deniz alenen özlendiler)

bu kişisel zirlamalari bir kenara (sol kenara) ayirirsak şarkının hikayesi şöyle..bu şarkı "the beatles" 'in 1965 tarihli rubber soul albumunden cikan ve bir sekilde albumun diger sarkilari ile birlikte "aşk meşk" meselelerine deginen bir sarkidir.. karismak gibi olmasin ama paul mccartney in 5 yillik manitasi jane asher icin yazilmistir bu sarki paul mccartney tarafindan.. "ayni gorunuorsun ama cok degistin" lafina istinaden, paul boyle costuktan sonra, muhtemelen jane kafasini duvarlara vuruyordur "degismez olaydim, hayatim kurtulurdu" diyordur ki yazik..

rubber soul albumundeki versiyonu bir yerde anthology 2deki hali bambaska bir yerdedir beatles severler için.. sahsen ben anthology2 deki versiyonunu daha bir severek dinlemekteyim.. yalan soyledim.. album versiyonu daha güzel.. her neyse soyle bi güzellik yapiim ben size.. yukarıdaki antoloji iki versiyonu bu arada..

ha bir de klibi var çok enfes. ama "i am sam" adli muhtesem filmdeki haliyle.. the wallflowers'dan

http://www.youtube.com/watch?v=bUV7eUFH-IY