Cumartesi, Şubat 28, 2009

Haftanın şarkısı #11


sabahin bir köründe, sigarami yakmis kahve mi icerken, "hadi bakalim bir 17 yaşa geri donelim, cenk taner dinyelim" demisken, "eg basini egeceksen" dinleyeceksen kazaran calinan, ve sonrasinda gün icinde 500 kere dinlenen bir sarkidir bu.. nasil kacirdigimi, nereden duymadigimi bilmiyorum ama bu sarkisiz gecen yillara üzülmekteyim..

öncelikle sarkinin erkin koray'in "gonul salincagi" ve "sevince" sarkilarindaki "elektro sazla yapilmis mutlu rock" ekolunden geldigini soyleyebiliriz.. sarki sanildigi gibi 70lerde cikan bir sarki degildir.. bizzat 1999 yilinda "1953 hürel" seklindeki cin adli albümde kendine yer bulmustur.. daha onceden de yazildiysa sahsen ben gormedim..

daha fazla uzatmak istemiyorum ve kendi kararinizi vermeniz icin sarkiya bagliyorum sizi: