Salı, Ocak 06, 2009

Terminator, ve Sarah o'connor chronicles


Dünden beri sarah connor chronicles'a dalmış durumdayim. öyle netten indirip falan da değil gerçi. www.diziport.com diye bir site buldum, orada streaming bir şekilde youtube videosu izlermiş gibi.

sen bir sar bir sar beni. ön yargı ile yaklaşmışım dizi sektörüne. meersem güzelmiş bu işler. hoş insanin kişisel gelişimine zerre bir katkısı yok dizi izlemenin ama yine de güzel. Sabah kalkip mesut yar ile sabah haberlerini izleyecegime sarah connor attim bir tane. insanlığın geleceğinden şüphe duydum, yer geldi mutsuzlukla ağladım.

fakat bu terminatorler garip işler. kanımca bu envai çeşit terminator modelinin ortak noktasi yaptiklari vulgar eylemlerdir.. yani hic bir terminator modeli yoktur ki "aman kapiyi kulpundan tutup açayim da ses cikmasin" desin. garip biraz.. tamam çok güçlü olabilirsin, insanlik düşmanı olabilirsin, onu bunu öldürmek senin programin olabilir de niye pencereden giriyorsun mekana arkadas? cam kapinin neden içinden geçiyorsun. hayir modern olacaksiniz bir de, gelişmiş olacaksiniz.. böyle mi modern olunuyor? böyle mi makineleşiyor dünya. yaziklar olsun o makineye, yaziklar olsun o gelecege..