Pazar, Ocak 18, 2009

Oyuncak Katlı Otopark


Az önce yazdığımda farkettim. bu katlı otopark hadisesinden ki kendisine apayrı bir yer ayrılmalı bence.. çünkü ben bu oyuncağın, dünyaya gelmiş geçmiş en mükemmel oyuncak olduğunu düşünüyorum.

peki bu oyuncak neden mükemmeldi? bir kere alenen katli otoparkti. rengarenk plastiklerle olusturulmus, asansorlu, doner yollu enfes bir sey.. agzina sictigim arkadasim onurun almanyada yasayan teyzesi tarafindan onura getirtilmis sonrasinda aynisi yeni karamursel in konak magazasinda satilir olmustu.. bu almanyada yaşayan über akraba hadisesine de çok garezim var arkadaş.. adamlar paso oyuncak getirirlerdi almanyada.. almanya sanki kompile şekerden, oyuncaktan yapilan bir şey. hani ikinci dünya savaşı falan yapıyorlar ama, oyuncak silahları olduğundan yeniliyorlar sanki. eh nihayetinde plastik mermiyle moskovayi alamiyorsun..

her neyse ben aynen reyonda geçirdiğim, ve altta bahsettiğim tüm süreyi buna bakinarak gecirmeye baslamistim.. şimdi katli otoparkti ama benim evdeki majorette arabalar buna gitmezdi. eger bu alinirsa muhakkak ki yeni bir kac tane daha araba almak gerekecekti. tipik yeni ev sendromu. sıçtığı kabı beğenmeyen adam tripleri.. ama sonucta arabalar boyle yanaşacak, araba asansorunu kullanacaklardı icabinda (burda fotosu olanın aksine benimkisinde araba asansoru vardı, ama piller kutuya dahil değildi.. ayrıca satılıyordu) hop çok janti bir şekilde park edeceklerdi. sonra acil bir işleri çıkacatı, direk apartmanın üstünden atlayarak aşağı inerlerken "dinazor" dergisinden parca parca alarak yaptigim trex ile karsilasacaklardi. martin mcfly ne yapacagini bilmez bir sekilde geri vitese basip otoparka geri cikacakti.. orada ninja kaplumbagalar ile trex i alt edeceklerdi.. böyle planlarim vardi o katli otoparki alinca..

ama bakmakla yetindik tabi.. hatta "oyuncak reyonu cocuklari" ile arkadas olmus, oyuncak reyonunda calisan adamin(kadın bir çocuğu tekmelediği için kovulmuştu sanırım) tüm mesaisini pic eder olmustuk.. sonra o da cisi geldigi ve legolarin arkasina isemeye calistigi icin atildi gerci.. sanirim.. ben de biraz büyüdüm, ve anadolu lisesini kazandim diye, zorla pro action football gibi dünyanin en sikko oyuncağını aldırdım..