Çarşamba, Aralık 24, 2008

Karanlık geçmiş

Sizden iyi olmasin Karlos isminde bir arkadaşım var. blogu takip ediyor. dedim "karlos sen okudun mu eski yazılarımı diğer blogdaki?", "yok" dedi "okumadim".. o zaman ben de yavaştan buraya taşıma kararı aldım. güzellerini en azından..

Abdullah Gül'ün cumhurumuzun başına gelişi ile geçmişte yaptigi hadiselere didik didik edildi bildiginiz gibi.. ben de "vay efendim nasil gecmiste soyle yapmis biri, simdi boyle olur" diye cemkirdim, dost mecliselerinde dile getirdim.. Fakat dostlarim benim her zaman soyledigim bir lafim var igneyi baskasina cuvaldizi kendinize batiracaksiniz.. bu baglam da ben de gecmisimi irdelemek istiyorum

1983-1984 yillari arasin asiri dinci orgutler zamani:

İşte kanıtlari, işte fotograflari ile o günler.. Nato'nun sovyetlere karsi gazlamasi ile ben de bir aralar dinci kesime yüklendigimi kabul etmeliyim. Cephe gerisi islami faliyetlerim cok uzun sürmediyse bunun tek nedeni dua stilimi "kendime ozgu" kurmam ve bunun orgutce kabul edilmemesi.. Modernist bir islam anlayisi kabul gormuyor bu ortamlarda dostlarim..

1984-85 arasi orduya sizma girisimleri:

Basarisiz asiri dinci orgut deneyimi sonrasinda, yönetimde soz sahibi olma istegim durdurulamamis olacak ki bu kez de orduya sizmaya calisilmis. Fakat kadin cizmeleri ile nereye kadar denerek, kücük mücahit gorevimiz "sezercik" adi verilen bir serefsize takdis edilmistir.. Azuthcuk olacakken sezercik olmasi memleket adina talihsizliktir...

1985-86 Üniforma askindan delirmek:


Bu konu hakkinda uzun uzadiya konusmak istemiyorum.. ama fotograftan bile anlasilacagi sekilde itfaiyeden korkan bir insaniz..



1986-1988 Yeralti düğünleri:

İşte bir skandalin fotografi daha.. arkada ünlü mafya babasi n.a. nin adamlarindan "fikret meşe" ve onun dogum gununde mutlu bir sekilde dans eden bendeniz.. Mafya ile bu kadar içli disli oldugum o günlerden mutlak bir kanit..


Böyleyken böyle dostlarim.. insanlar baskalarini elestirirken kendi gecmislerine de goz atmalilar kanimca..