Pazartesi, Aralık 08, 2008

feminen ejaculation

bunu yazmaya etmeye utaniyorum ama bana dert olmus, arastirma konusu olmus "ulan ya varsa?" demem neticesinde dogrulugu kanitlanmis bir olay bu kadin bosalmasi...

oncelikle sunu soyleyeyim kadinlarin yüzde 30 unun orgazm olabildigi, verimli ovalari ile, güldür güldür akan irmaklari ile, daglarinda gelincikleri, ormanlarinda ceylanlari ile var olan yurdumda, yüzde 2 bilemedin 3.4 lük kesim squirting nami diger kadin bosalmasi hadisesine tanik olabiliyor (dikkat ederseniz küsüratli verdim)

öncelikle bu bosalan sivi bildiginiz idrar.. fakat sidik de olsa, bosalma sivisi da olmasa, camsil ve hatta kirec sokucu olsa ne farkeder ki? sonucta istemsiz bir sivi fişkirtimi (süpper bir kelime oldugunu dusunuyorum) mevcut.. kimse babasinin hayrina, kimse ben daha uzagi isiorum ayagina yapmior bu hadiseyi gordugumuz duydugumuz kadariyla.. orgazm in bir katmadegeri bu squirting (türk dil kurumu buna bir türkce kelime tahsis ederse sevinirim).. "reseptorler" muhtemelen "yarab ne güzel orgazm olduk, o denli olduk ki fantastik bir olayla kutlayalim bunu" diyerek isetiorlar kadini..

velhasil teyit ettik, onayladik. güzel insanlar, güzel insanlar sayesinde olabiliyormus boyle bir sey.. fiskiran ister sidik olsun, ister antifriz üstelik..

not: foto süpper şık ama dimi.. hadisenin edepsizligini örtüyor.. utaniyorum dedim!