Çarşamba, Kasım 26, 2008

Zombi ile mucadele

her canli gibi karsisinda yapilacak ve yapilmayacak hareketler vardir.. bekar evlerinin en sahane hadiselerinden biri sabahlara kadar oturup tamamen anlamsiz filmleri izlemek ve sonrasinda uyumadan işe gidebilmekmiş arkadaşlar ben bunu ogrendim gectigimiz periyodda.. 28 hafta sonranin da bir sekilde elimize gecmesi ile zombiler hakkinda yeniden kararlar verdim..

tecrübelerimden de yararlanmak isteyen genç arkadaslara yardim etmek isterim

1- zombileri yakmayin:

bir kere cok kotu kokarlar.. bir zombinin yanmasi nereden baksan 15 dk bilemedin 30 dakika hatta ve hatta 1 saat sürebilir.. tazeligine gore.. yine de eger elinizde bir ates varsa ve etrafta zombi varsa kendinize sorun: gercekten bir zombiyi yakmak istiyor muyum? hele arkadaslarim etrafta oynarken?

2- zombilere karsi duygusallasmayin:

tamam kabulş ediyorum onlar sizin arkadaslariniz, baciniz, tanislariniz fakat artik onlar zombi.. zombiyle zombi olmak gerekiyor bu durumda.. onlarin duygulari yok arkadasim sizin de olmasin.. lütfen!

3- girdiginiz kapiyi kapatin.. zombiler genelde kapiyi calmadan girerler:

ilkokuldan aklimda kalan sahane anlardan birisi de kapi acik olsa da bir sekilde kapiyi calarak odaya girmekti.. zombiler bu sahane anektoda hasil olamadiklari icin genelde kapi calmadan odaya girerler.. zombi olmak demek sadece ölememek degil ayrica adabi muaseret kurallarini da ihlal etmek demektir.. yazik.. o yüzden kapiyi kapatin.. geleni farketmek icin..

4- zombileri kilere koymayin:

gavur genelde zombileri bodruma koyuyor ama bizde oyle bir opsiyon olmadigi icin onu es geciyorum. onun yerine kilere veya evdeki kullanilmayan ikinci tuvalete zombi koymayin.. ailenizden biri olsa bile.. salak salak "ilerde tedavisi cikar efendim bunun" demeyin. bos aninizda yer sizi.. alimallah..

5- aile ziyaretlerini unutun:

vay efendim ailemi cok özledim sehrime gideyim, aman diim hep beraber tatile cikalim.. salaklasmayin. tamam aile ziyaretleri güzel bir fikirdi ama yapmayin yahu 400 kilometre mesafeyi ortalama saatte 70 kilometre ile giderken aileniz de size zombi olarak saatte 1 kilometre hizla gelse yaklasik 5 bucuk saat sonra yeneceksiniz.. ayip

6- asagilara inmeyin.. zombiler de iniyor..

tamam tirmanabilirsiniz.. zombiler tirmanamaz ama üsengec biri olup da "kim ugrasicak merdiven cikmayi" diye düsünüp asagilara inerseniz yani bodruma ne bileyim kanalizasyona falan zombiler de gelir.. zombiler yukari cikamamalarin öcünü asagida sizi yiyerek alacaktirlar..

7- orada oldugunuzu bagirmayin zombiler duyar..

nasil ki kör insanlarin duyma organlari gelismisse ölü insanlarin da duyma şeyleri gelismistir.. tam olarak neyleri olduguna emin degilim ama gelismistir işte.. ufak bir citta ne bileyim telefon konusmasinda bunu algilarlar "bilader bir sorun mu var" diye sizi yerler.. dikkatli ve sessiz olun.. "bilader özel bişi konusuyorum iki dakika izin verirsen?" demek de salaklik olur acikcasi..

8- pencere kenarinda durmayin..

pencereler doganin etkilerine karsi sizi korur.. kabulş ediyorum rüzgardan soguktan falan korunursunuz. ama allaskina zombiden korunmayi nasil beklersiniz.. pencere kenarinda durup da zombiye nanik yapmak tutarsizliktir.. degil zombi bana yapsan ben yerim..

9- zombilere karsi cok yaratici olmayin..

gazlandiniz gidip kesiceksiniz zombileri. o zaman mumkun oldugunca basit olun.. yani bir karavan yapip karavanin kenarindan elektrikli testere cikartim zombilerin kafalarinin izasinda calistirip onlarin kafalarini kesmeye calismak bir yerden sonra sizin kendinizi kesmenize neden olacaktir.. elektrikli testere operatoru musun sen arkadasim?

10- gruptaki g*toglani olmayin!

yaptigim analizelere gore gruptaki g*toglaninin filmin sonuna kadar dayanma sansi yüzde 4.52 gibi bir sey.. bu gruptaki ilk sevisen kadinin zombi olmasi olasiligindan bile yüksek.. o yüzden insanlarla iyi gecinin.. kirmayin kimsenin kalbini.. biri hapsurursa cok yasa deyin, arakdasinizi zombi yerse afiyet olsun diyin.. hersey hayatta kalmak icin..