Perşembe, Kasım 27, 2008

Tatlı Dillim


pucca türk filmleri hakkinda yazmış, benim de direk aklima bu film geldi.. bence bu film, turk sinemasinin en iyi romantik komedilerinden biri acikcasi.. bir kere cok da klise bir mevzuya sahip degil.. bilinen romantik komedi akisi

tanis
birlikte olmaya calis
bir aksilik ciksin birlikte olama
birlikte ol
bir daha aksilik ciksin
evlen mutlu ol

film tam tersi olara
tanis
birlikte olmaya calis
evlen
mutlu ol
mutlu olama
garip olaylar olsun

gibi bir orguye sahip ki cok iyi bence bu aferim..

filmle birlikte sohret kazananlarin basinda kesinlikle kemal sunal vardir.. gorundugu her sahnede, sahne calmis kimseciklere vermemistir. ayrica bence tam olarak dugun sahnesinde bir davulcu abi var onu kesfedemeyen zihniyete acirim ben.. hey ki hey bir davul calisi bir klark cekisi var.. bilemiorum..

ayrica dostlarim... filiz akin.. her izledigimde asik oluyorum kendisine.. yani film hakkinda hic bir sey bilmesem de filmi bana "kadinlarin olmasi gereken kadin, tanitim filmi" die gosterseler kanarim,yerim o denli safim.. ayrica sonuc olarak film boyunca elinden her iş gelen, sahane bir ev kadini üstüne bir de bakimli ev kadini hatta tam olarak "sokakta hanimefendi, mutfakta asci, yorgan altinda deişik bişe" dir filmde filiz akin.. tarik akandan kiskandim yahu yeminle.. yani yasitim olsa doneminde olsam cikarticam bicagi tarik akanmis,jon mus, sosyalist meyli varmis demiycem sokucam bogrune.. bu ne..