Cumartesi, Kasım 15, 2008

görücü usulu

yas bir noktaya gelince etrafinizdaki insanlarin bu yontemle evlendigini goruyorum da hayret ediyorum. az evvel görücü usulu ile evlenilen bir düğündeydim.gayet de sahane, keyifli, hayayli bir dügünde.. ben sahsen bu gorucu usulu piyasalarinin bir sekilde kendisi bir iş tutturamamis, yeterince sosyallesememis boylelikle evde kalmis, onun bunun yardimina ihtiyaci olan insanlarin elinde oldugunu dusunurdum..

ah ne yanilmisim dostlar ne berbat fikirlerim varmis..

bu gorucu usulu hadisesine gayet iyi egitimli, cok güzel fakat ilişki hadiselerinden yorulmus kizlar da girerler "anne beni soyle iyi biriyle eversene" diyverirlermis.. baktiginda mükemmel bi uygulama. hic oyle facebook eksi sozluk falan ugrasmiyorsun. "anne sevgili bulsana bana" diyorsun bitti. 3 hafta ile 2 ay arasinda meyvasini topluyorsun.

ama anasini satiim son derece modern sahaneyiz kendimiz bulucaz burda kicimizi yirticaz sevgili bulabilmek icin..

bi de derler ki insanlar son zamanlarda daha modern daha kolay yasiyorlar... neyine kolay lan dallama? neyine modern? adam işte 300 sene evvel gorucu usulu ile manita yapiormus da o manita yapmaya harcayacagi süreyi bilime, sanata ayiriyormus.. bugun gorucu usulu ile evlenme olmasa aha buraya yaziyorum ne istanbul feth edilirdi ne ronesans cikardi.. yaziklar olsun uygarliga! kahrolsun modernizme!

hoş bu arayış her zaman işlemiyor görücüler tarafında:

-"hattınızda 12 kontur kalmistir"
+saol kizim sesin de güzelmiş evli misin?