Pazartesi, Aralık 01, 2008

Gelincik


"Yatağına her gece gelincik doldururdum" lafına takıldım az evvel.. bu replik "1976" tarihli emel sayin filmi "rüyalar gercek olsa" ve akabinde soundracki "rüyalar gercek olsa ost" da yer alan bir repliktir..

sarkinin baslarinda sabah olmasin diye günesi durduran, yanar daglarda tüten atesi sonduren (sabah olmasin diye mi bilmiyoruz.. sabah olmasin diye yanardag sondurmek biraz abes geliyor bana.. hatta bence birisi icin yanardag sondurmek manasiz.. benim icin yanardag sondurseler "hoşt" derim kaçarim) manyak emel sayin sarkinin burasinda "yatagina gelincik doldururdum" diyor.. sarkinin sonralarina dogru "sana güller verirdim belki o güllerle kucagima gelirdin" diyen bir emel sayinin olmasi sarkinin saykodelyasini aciklar sanirim..

her neyse hadisemiz,sorumuz su; emel sayin yataga gelincik doldururken bunu hayvan gelinciklerle mi bitki gelinciklerle mi yapar?

ben hayvan gelincik i savunuorum zira gelincik hayvani dedigin asil bir hayvandir.. zamaninda kraliyet ailelerinin en sevdikleri hayvanlardan bir tanesidir.. ayrica atakan bir hayvan olmakla birlikte yilana karsi direnci olan tek hayvandir.. simdi yilanin burada neyin metamorfozu oldugunu ben soylemeyecegim.

hayir mesela "yatagina her gece papatya doldururdum" dese bizi polemikten kurtaracak genc beyinlere icatlar yaratmalari, denklemler cozmeleri icin vakit taniycak. veya tam tersi "yatagina her gece rakun doldururdum" dese "evet sahane bir hayvan bravo" diyip gecicez ama gelincik.. lanet olsun bebek..

cok romantik sanilsa da bir sekilde sapikca bir sarki oldugunu soyleyebilirim ben..

zira sondaki bölümde;
"sana guller verirdim
o gullerle belki de kucagima gelirdin"

bu nasil bir dustur.. ayrica mesela max 50 kiloluk emel sayin bana güller verse, ben de "etkilendim güllerden" diyerek kucagina gitsem "çökeriz" saka yapmiyorum ölür biter kahrolur orada emel sayin.. 113 kilo bir insan olarak bitiririm oracikta kariyerini..

emel sayin gibi citipiti bir hanfendimize yakismiyor bu sarkiyi soylemek. ben ersen ve dadaslarin komple bu sarkiyi soylemelirini beklerdim

"yatagina her gece gelincik doldururduk.. zira anadolu rock i yapioruz.."

hoş belki bu sarkida bahsedilen gelincik, recep bülbülses'in bir gay'i oynadigi filmde bahsedilen gelinciktir (korkuyorum allahim)